Faceți căutări pe acest blog

La picioarele crucii tale

La picioarele crucii tale versuri + acorduri chitară 

 

LA                                  MI             SOL  SI7   MI

1.   La picioarele...e crucii ta....a........ le

la                                re

Biet călător m-am întors

SOL                                           DO MI

Cu hainele rupte și murda. re,

la                 FA     MI                       la

Trist și sărac, singur sub soare.

 

la            re

R1: Ce obosit pot fi...

SOL                                  DO  MI

Doamne, ia-mă la ti.... ne!

la               re                             MI

Unde e liniștea ce-o aveam

la

Când eram cu tine?



2. Ce murdar sunt...

Cum s-apar în fața ta?

E-atât noroi pe-al meu suflet!

Tu m-ai chemat, dar n-am putere Să te privesc, să-ndur o mângâiere. 




R2: Va trebui să lupt Să-ți primesc chemarea

Și-apoi să-mi scutur hainele De praful mult al drumului.

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice