Faceți căutări pe acest blog

Gustaţi şi vedeţi cât de bun este Domnul / Domnul ne spune

Gustati si vedeti cat de bun este Domnul / Domnul ne spune: sunt viata voastra versuri + acorduri chitară

      si                     Re          Sol               Re     La

1. Domnul ne spune: sunt viaţa voastră;

  si            mi                         fa#                  si

Cine rămâne-n mine-aduce mult rod.

 

       La          Re     La    si           Re             si

R: Gustaţi şi vedeţi cât de bun este Domnul.

 Sol             La    fa#  si  mi      si

Cei care cred în   el vor trăi.

 

2. Eu sunt portiţa: cel care intră,

Viaţă şi pace va găsi din belşug.

 

3. Eu sunt lumina cea fără pată,

Ia-ţi crucea şi urmează-mă ne-ncetat.

 

4. Trupu-mi e mană din cer venită,

Cine mănâncă trupul meu va trăi.

 

5. Credeţi în mine, Mântuitorul,

Mie-mi puteţi încredinţa orice griji.

 

Playlist Cântece Catolice