Faceți căutări pe acest blog

O, Isuse, Domnul meu, mă gândesc la chinul tău

O, Isuse, Domnul meu, mă gândesc la chinul tău versuri + acorduri chitară 

 

re                 SIb            LA       re                              SIb        LA

1.   O, Isuse, Domnul meu, gândesc la chinul tău;

FA              DO      re           SOL       re                LA re

gândesc necontenit cât de mult ai sufe...rit. (bis)

 

2.  Știu n-ai fost vinovat, însă pentru-al meu păcat  

Ai fost aspru chinuit și pe cruce răstignit.

 

3.  Glas de înger de-aș avea, nici atuncea n-aș putea 

 Îndeajuns să-ți mulțumesc, ție, Miel dumneziesc.

 

4.   O, Isuse, Domnul meu, tu ajută-mă mereu 

păstrez necontenit harul ce mi-ai dăruit.

 

5.   Vreau ca toată viața mea să-mplinesc voința ta, 

Ca apoi în cer cânt: „Slavă ție, Miel preasfânt.”

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice