Faceți căutări pe acest blog

Nu-i loc pentru credință pe pământ - acorduri (la)

Nu-i loc pentru credință pe pământ versuri + acorduri chitară 

 

  la                            MI          la            LA

1.   Nu-i loc pentru credință pe pământ,

re                     SOL          DO MI

Lumea-i toată plină de păcat

     la                MI             la

Și oamenii trăiesc nepăsători,

       re                  SOL               DO MI

Iar Dumnezeu le vrea salvarea lor.

 

la                   re

R: Să ne trezim, să ne întoarcem de la rău

     SOL     DO                 MI

Și să-i slujim lui Dumnezeu;

re

Să împlinim cuvântul său

la             re             FA MI   la

Noi, noi, voi, voi, toți, toți, toți.



2. Atâția vin și stau nepăsători, 

Iar Dumnezeu le vrea salvarea lor. 

Nu se gândesc c-odată vor sfârși 

În focul veșnic se vor chinui. 



3. O, vino azi și nu mai amâna 

Isus vrea și salvarea ta!

Nu amâna că poate vei muri

Și-atunci te-ntrebi suflet cum vei sfârși.

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice