Faceți căutări pe acest blog

Peste cuvinte se-aşterne tăcere - versuri + audio

Angeli - Peste cuvinte, Peste cuvinte se-asterne tacerea - versuri

1. Peste cuvinte se-aşterne tăcerea, Se sting orice glasuri, s-a înserat. Ultima rază de soare e dincolo de orizont Și am rămas doar cu Tine, Doamne, Vreau să vorbesc cu Tine, Doamne Sunt mii de-ntrebări ce s-au adunat, Și aşteaptă să ţi le pun. Crede-mă, Doamne, Aş aştepta oricât răspunsul Tău, Dar e prea mare dorinţa, Să aflu de la mine ce aştepţi. 2. Spune-mi ce vrei ca să fac eu cu viaţa Pe care mi-ai dat-o ca pe un dar. Spune-mi cum pot să ţin pacea-n suflet, Nimic să n-o tulbure. Spune-mi, mai spune-mi de ce atâta iubire, De ce ne iubeşti atâta, Doamne ? Din orice greşeală şi din orice vină, Tu ne ierţi şi ne scoţi. Cum să fac să merit, Doamne, Atâta iubire şi-ndurare? Mă tot întreb şi nu înţeleg, Dar în Tine Doamne, cred.

Playlist Cântece Catolice