Faceți căutări pe acest blog

Dă-mi a ta iertare, Părinte - acorduri (la)

Dă-mi a ta iertare, Părinte / Departe de casa ta, Doamne  acorduri chitară kyrie

 

Interpretare: Adriana Balint

la                               MI            la

R: Dă-mi a ta iertare, Părinte,

DO             FA

Am greșit în fața ta, Doamne,

re                 SOL         DO MI

Azi mă-ntorc la ti...ne,

la                                 MI           la

Nu-mi ascunde a ta iubire.

 

la                        MI             la

1.   Departe de casa ta, Doamne,

DO                SOL         DO         DO7

Rătăceam străin prin lume,

FA                            SOL la

Căutând doar feri..cirea,

re            FA         MI

Dar sunt trist și înșelat.

 

2.  Departe de casa ta, Doamne, 

Am uitat iubirea ta,

Am uitat de frații mei,

M-am gândit numai la mine.

 

Playlist Cântece Catolice