Faceți căutări pe acest blog

Și eu și tu - acorduri (la)

Și eu și tu versuri + acorduri chitară 

 

la

1.   Nu-i singur Iuda vinovat

SOL                la

De sângele ce se dădu,

                                                                                          re

Nici marii preoți, nici Pilat, nici Pilat,

la                                       MI

Ci lumea-ntreagă prin păcat, prin păcat

la

Și eu, și tu.


 



2. Nici drumul greu spre Golgota,

Nici biciul când Isus căzu

Și dacă crucea grea era, grea era 

Povara noastră și mai grea, mai grea

Și eu, și tu. 



3. Nu, nu cuiele, l-au străpuns 

Când el pe cruce se-așternu,

Ci noi cu sufletul ascuns, cu sufletul ascuns 

Cu mii de patimi l-am străpuns, l-am străpuns

Și eu, și tu. 



4. Și nu numai ostașilor 

Cămașa albă și-o dădu,

Ci tuturor, dar tu n-o porți, tu n-o porți

Și fără ea toți suntem morți, suntem morți 

Și eu, și tu.


5. Acum, Isus cel condamnat 

Azi el te-ntreabă da sau nu? 

Ești tu sau nu ești vinovat? 

Eu am spus da, eu am spus da Și-am fost iertat.

Eu am spus da, dar tu?

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice