Faceți căutări pe acest blog

Veniți la mine toți cei osteniți - acorduri

Veniți la mine toți cei osteniți Venim cu drag, răspundem la chemare acorduri chitară

 

DO                            FA                  SOL DO

1.   „Veniți la mine toți cei osteniți,

DO7     FA                    SOL DO DO7

Cei osteniți și greu împovărați!

FA            SOL               DO

Eu vă alin în orice suferință

SOL                          DO       DO7

Și vă ajut amarul să-l purtați.”

FA                                                                      DO

Venim cu drag, răspundem la chemare,

SOL  SOL7                  DO

Suntem aici, Isuse-n fața ta,

FA               SOL                          DO

Cu harul tău să ne-ndulcești povara,

SOL                          DO

Ce-adesea pare că e mult prea grea. (bis)

 

2.  „Luați asupra voastră jugul meu  

Și veți vedea că pace ați aflat, 

Căci legea mea e jug plăcut și dulce, 

Povara mea-i ușoară de purtat.” 

O, Doamne-i drept, de-avem în noi iubire, 

Nimic nu-i greu din ceea ce ne ceri,

Și, de-ar fi greu, tu doar ne stai alături 

Și-n greu aflăm nespuse mângâieri.

 

3.  „Luați asupra voastră jugul meu  

Și de la mine voi să învățați

Că inima mi-e blândă și smerită; 

Vă dau exemplu ca să mă urmați.”

Suntem ai tăi, ai tăi discipoli, Doamne,  

Pe urma ta vrem zilnic să pășim;

Tu să ne faci asemenea cu tine 

Blânzi și smeriți cu inima fim.

 

Playlist Cântece Catolice